1393-10-22 10:28
3439
20
8768
آیت الله نورمفیدی:

همه چیز در استان، دست من نیست/ در دولت هاشمی و دولت بعد از آن، کارهای زیربنایی زیادی انجام شد اما در دولت قبلی این کارها مورد غفلت قرار گرفت

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اختیار همه چیز در استان، دست من نیست، من راجع به مسائل مختلف تذکر می دهم و حتی سفارش هم می کنم، اما راجع به همه چیز، من تصمیم نمی گیرم.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار تعدادی از جوانان اصلاح طلب استان به مناسبت هفته وحدت افزود: بعضی نگاه ها درباره اقوام، مناسب نیست و از سویی، عده دیگری هم معتقدند که به نحو شایسته از اقوام در مدیریت استان، استفاه نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نگاه، افراطی است، هم اکنون در مناطق ترکمن نشین استان گلستان، بسیاری از مدیران، ترکمن هستند و از سوی دیگر در مقایسه با سایر استان ها، گلستان وضعیت بسیار خوبی درخصوص اقوام دارد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روزهای آغازین تاسیس استان گلستان، استاندار وقت، تصمیم داشت از یک نیروی ترکمن به عنوان معاون خود استفاده کند، با من در این زمینه مشورت کرد و من هم او را تشویق کردم.

آیت الله نورمفیدی اظهار کرد: در زمینه پتروشیمی نیز در جلسه شورای اداری استان به مدیران گفتم این پتروشیمی در منطقه ترکمن نشین استان در حال ساخت است، بنابراین نباید نیروهای ترکمن را نادیده بگیرید.

به گفته وی، اگر نگاه تک بعدی به قضایا داشته باشیم، یک نوع برداشت خواهیم داشت و اگر از روزنه دیگری هم نگاه کنیم، برداشت ما متفاوت خواهد بود و چه بسا شاید به واقعیت هم نزدیکتر باشد.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه تحقق برخی از واقعیت ها به زمان نیاز دارد، تاکید کرد: در بررسی مسائل باید واقعیت ها را هم مدنظر قرار دهیم.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: اوایل انقلاب، در یکی از برنامه های تلویزیونی، شهید بهشتی، کیانوری از حزب توده، فرخ نگهدار از چریک های فدایی خلق و یکی از اعضای سازمان مجاهدین خلق حضور داشتند و با یکدیگر بحث می کردند.

وی با بیان اینکه امام (ره) چنین راهی را بعد از پیروزی انقلاب، در کشور باز کرده بود، افزود: این گروه ها به جای اینکه از چنین فضای باز سیاسی استفاده کنند، متاسفانه در دانشگاه ها سنگر گرفتند و بعد معلوم شد که به دنبال براندازی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسائل اقتصادی یک شبه حل نمی شوند، گفت: سیاست های اقتصادی ما از همان اول به دلیل وابستگی به نفت، ، مشکل داشتند و سمت و سوی آنها مشخص نبود.

آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: در دولت هاشمی و دولت بعد از آن، کارهای زیربنایی زیادی انجام شد، اما در دولت قبلی، این کارها مورد غفلت قرار گرفتند.

به گفته وی، با افزایش قیمت نفت و به تبع آن، افزایش درآمدها، به جای اینکه دولت، کارهای زیربنایی انجام دهد به کارهای روبنایی روی آورد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد

جالبه ، ملاک و شاخص و شاقول جناب آقای آیت الله نورمفیدی از کجا شروع میشه . خیلی قابل تامله . و اینکه این همه کار در دولت های نهم و دهم نادیده گرفته میشه (جهش های علمی در نانو تکنولوِژی ، پیشرفتهای هسته ای ، جاده و راه سازی های واقعن چشمگیر و ...). مگه حضرت آقا بارها نفرمودن نقد خوبه اما کارهای مثبت هم دیده بشه . پش چرا چندان توجهی به این بیانات آقا نمیشه . پس کجاست اون انصاف و عدالتی که باید همگان داشته باشند ؟

0
0
پاسخ
1393-10-22 10:53
عادل

باتوجه به هشت سال کارهای زيربنايی دردولت قبل که بيش ازهمه ی دولتهابوده است راببينيدضمنااکثراين سالهانقش شمادراموراجرايی استان بخصوص اززمان شروع بکاردولت جديد بصورت خاص وبرجسته می باشداظهارنظررفع مسئوليت نفرماييد.

0
0
پاسخ
1393-10-22 14:48
رضا

در جامعه عنوان میشود ایت الله نورمفیدی با احداث جاده علی ابادکتول به شاهرود از دهنه زرین گل سرسخت مخالف است اگر واقعیت دارد یاندارد میتوانید در سیمای مرکز گلستان مقداری توضیح دهید که این ذهنیت ها برطرف شود باتشکر

0
0
پاسخ
1393-10-22 19:58
محمدی

البته کار روبنایی از غارت ... خیلی بهتره.

0
0
پاسخ
1393-10-23 05:12
مهدوی

....آقایان خاتمی و هاشمی مملکت رو به قهقرا بردند.

0
0
پاسخ
1393-10-23 05:14
کریمی

معلوم نیست احمدی نژاد چه كرده که اینهمه برعلیه او حرف میزنند و دست از سرش ور نمیدارن ،تمام کارهای بزرگ استان مال احمدی نژاده جه بگید چه نگید خدمات او با کل تاریخ برابری میکنه .آزادراه گرگان آزادشهر ،نیروگاه علی آباد ،صنایع پتروشیمی گنبد و کردکوی ،کارخانجات فولاد گنبد وکردکوی ،راه آهن گرگان به اینچه برون که از روی استیصال تابلو افتتاح احمدی نژاد رو کندید و بنام حسن روحانی زدید وسیمان گلستان و برق رسانی وگاز رسانی گسترده به شهرها و روستاها و. . ...و اگه بخوایم نام ببریم مثنوی هفتاد من کاغذ ميشود و یک کلام: خورشید نور افشانی کند و ...

0
0
پاسخ
1393-10-23 05:21
nama

میشه کارهای زیر بنایی قبلا شده رو بگید ...آهان ... استات اویل ...کرسنت....مسکن مهر دولت نهم چی ؟ در 8 سال گذشته در کدام کشور بودید که خدمات رو ندیدید ؟

0
0
پاسخ
1393-10-23 07:32
رهگذر

[quote name="کریمی"]معلوم نیست احمدی نژاد چه كرده که اینهمه برعلیه او حرف میزنند و دست از سرش ور نمیدارن ،تمام کارهای بزرگ استان مال احمدی نژاده جه بگید چه نگید خدمات او با کل تاریخ برابری میکنه .آزادراه گرگان آزادشهر ،نیروگاه علی آباد ،صنایع پتروشیمی گنبد و کردکوی ،کارخانجات فولاد گنبد وکردکوی ،راه آهن گرگان به اینچه برون که از روی استیصال تابلو افتتاح احمدی نژاد رو کندید و بنام حسن روحانی زدید وسیمان گلستان و برق رسانی وگاز رسانی گسترده به شهرها و روستاها و. . ...و اگه بخوایم نام ببریم مثنوی هفتاد من کاغذ ميشود و یک کلام: خورشید نور افشانی کند و ...[/quote]اصل قضیه اینکه احمدی نژاد به بعضي ها باج نداد

0
0
پاسخ
1393-10-23 09:14
نوروزی

شکسته نفسی است الحمد لله همه کاره استان حضرتعالی و ... محترم هستند.از حاج آقا انتظار نداشتیم این همه کارهای زیر بنایی احمدی نژاد را با دولت خاتمی مقایسه نماید.

0
0
پاسخ
1393-10-23 09:47
مرتضی

معلوم نیست که دکتر احمدی نژاد چه هیزم تری به مسولان فعلی استان گلستان فروخته است که به محض در اختیار گرفتن یک تریبون همه خدمات دولت های نهم و دهم را زیرسؤال می برند.... آقای تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اخیرا در برنامه شناسنامه شبکه سه فرمودند خدمات دولت نهم و دهم در مقوله نمازهای جمعه، مسائل فرهنگی ، نماز و قرآن بیشتر از دولت یازدهم بوده است و.....در دیگر زیرساختها و مسائل اساسی دیگرهم همینطور بوده است انصاف چیز خوبی است و باید به فکر عبوراز پل صراط و عقبه ها و گذرگاه های آن هم باشیم. بفرمایید دولت یازدهم چکار کرده است؟

0
0
پاسخ
1393-10-23 11:03
احمدی

آفرين بر شما نيروهای انقلابی ، احسن حرف مردم مظلوم اين استان را زديد که سالهاست حرف های درست رو از بعضی از بزرگان استان نمی شنوند و استان ما را گرفتار خط بازی های خودشان کرده اند و جز به منافع شخصی خود به چيز ديگری نمی انديشند.ممنون از نويسنده کريمی که اندکی از خدمات دولت مردمی را عنوان کرديد.

0
0
پاسخ
1393-10-23 12:27
بامری

سلام پول احداث مصلی گرگان رو احمدی نژاد داد یا خاتمی وهاشمی .؟بابا انصاف هم خوب چیزیه .

0
0
پاسخ
1393-10-24 05:45
قره داغلی

سلام حاج آقا راست میگه توهیچ دولتی ایشان توعزل و نصبها دخالت نمی کنه. بی جهت ایشان را متهم می کنن ، ایشان اصلا اهل این حرفها نیست . حتی توصیه هم نمی کنند ، یه عده مغرًض و از خدا بی خبر بی جهت پای ایشان رو تو مسایل باز می کنند وگرنه حاج آقا کجا و دخالت در امور اجرا یی کجا ؟

0
0
پاسخ
1393-10-24 06:00
رضاMعلی اباد

دمت گرم کریمی حرف حق تلخ است .دکتر احمدی نژاد خیلی خیلی بیشتر از این حرفها زحمت کشید درود بر احمدی نژاد

0
0
پاسخ
1393-10-24 19:03
خجالت

«وی خاطر نشان کرد: هر دو نگاه ، افراطی است، هم اکنون در مناطق ترکمن نشین استان گلستان ، بسیاری از مدیران، ترکمن هستند و از سوی دیگر در مقایسه با سایر استان ها، گلستان وضعیت بسیار خوبی در خصوص اقوام دارد.» خوبه والله ، به برکت دولت اعتدال و امید وضع ترکمنها با چهار فرماندار از دیگر استانها بهتره؟! پس وای بحال اقوام دیگر استانها ! این دولت گل و بلبل شم که مدعی وضع بهتری برای آنان بود که؟! پس چه شد؟!

0
0
پاسخ
1393-10-27 15:17
REZA1539

میشود علت مخالفت تان را در خصوص جاده کتول به شاهرود از دهنه زرین گل از طریق سیمای مرکز گلستان مطرح کنید این پروژه ای که سالهاست مردم چشم امید دوخته اند برای بازگشایی اش چه ضرری دارد که برخی مخالف بازگشایی ان هستند

0
0
پاسخ
1393-10-28 22:17

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.